Als startende ondernemer zit je vol energie en je hebt het volste vertrouwen in jouw bedrijfsidee. De eerste klanten komen vaak via vrienden, kennissen en je huidige netwerk. Maar hoe zorg je ervoor dat je uiteindelijk een goed klantenbestand opbouwt? Een bestand waarmee je ook op de lange termijn genoeg omzet gaat realiseren. Tijdens deze training krijg je tips en handvaten om hier mee aan de slag te gaan.
Als startende ondernemer weet je natuurlijk precies wat je wilt gaan verkopen, waarom je dit doet en voor wie je dat gaat doen. Maar herkennen jouw klanten dit straks ook, weten ze jou hiervoor te vinden en zijn ze ook daadwerkelijk bereid om klant te worden. In deze training gaan we hiermee aan de slag en behandelen we de volgende onderwerpen:
Het bepalen van jouw (ideale) klant
Het zorgen voor goede zichtbaar- en vindbaarheid
Jouw onweerstaanbare aanbod
Werken met verdienmodellen
Aan de slag met de 6 B’s
Tijdens de trainingen bespreken we onder andere de 6 B’s die jij kan inzetten bij het vinden en binden van voldoende (betalende) klanten. Hierbij maak je ook kennis met verschillende marketing- en verdienmodellen, die jou gaan helpen om succesvol te zijn en te blijven. Aarzel dus niet en meld je direct aan voor deze training.
Leer meer over het bepalen van jouw ideale klant en het verkopen van jouw onweerstaanbare aanbod
Joeri Goede is initiatiefnemer van Stichting Startersloket en begeleidt jaarlijks honderden (startende) ondernemers. Hij zoekt graag samen met jou naar de verbinding voor een mooie samenwerking. Joeri was jarenlang adviseur bij de Kamer van Koophandel en heeft sinds die tijd een groot netwerk opgebouwd.